Måndag 24/5-10

Allt blir inte som man tänkt sig.
(Men det kanske är lika bra?)

Idag har jag haft stortvätt. Täcken, kuddar, filtar och kläder. Nu ligger allt i kartonger/sopsäckar och väntar på att få packas upp i nya lägenheten. Packade den sista kartongen jag hade uppe med köksgrejer också. Imorgon ska jag leka modig och vandra ner till förrådet igen för att hämta fler kartonger.

Mina katter fick Skönhetsbehandling idag. Eller för mig är det iallafall Skönhetsbehandling, för dem är det nog mer som Tortyr. Manikyr/Kloklippning och en Härlig dusch/Tortyrdusch har de fått. Som tack för att jag är så Snäll/Elak fick jag två fina rivmärken på armen, en blöt svans i ögat och en swimmingpool på badrumsgolvet. Kunde ha varit mycket värre med andra ord. Får väl se om Djurskyddsföreningen ringer på dörren snart för att kolla så jag inte försöker mörda ena katten, han är inte så förtjust i vatten och det talar han om genom att protestera Väldigt Högljutt. Men nöden har ingen lag!


//Sandra - Och sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0