En klockren och ringfri kväll

"Allt jag säger är klockrent"

Sitter hemma hos familjen och käkar vaniljglass med karamellströssel, med en Musse Pigg-sked. (Onödigt vetande kanske?) Onyttigt men gott. Det var helt oplanerat att jag skulle åka hit idag. Mamma kom till mig tidigare ikväll för att dricka kaffe och få blomträdet jag köpt till henne som en överraskning (bara för att hon är Världens Bästa Mamma!) Ungefär samtidigt som mamma tog på sig skorna för att åka hemåt bestämde jag mig för att jag faktiskt också ville följa med "hem." Hastigt och lustigt som det blev glömde jag mobilen hemma. Katastrof!! Fan, vad handikappad jag känner mig utan den! Får väl se hur många "efterlysnings-sms" och missade samtal jag har imorgon..

Nehepp, nu tog glassen slut. Nu blir det en cigg och sen väntar sängen.


//Sandra - Det är svårt med humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0