Hallå du gamle Indian

Igår tillbringades hela dagen i Östansjö. Solning med systrarna hela förmiddagen. Prat och skratt, uppskattar våra "systerstunder" otroligt mycket. På eftermiddagen lekte jag trädgårdsmästare och planterade blommor för fulla muggar (eller krukor) Bråk med maskar, stenar och ogräs är alltid lika roligt! Ska bli spännande att se hur det blir sen när allt kommit upp. En utedag hela dagen igår med andra ord. Därför ser jag ut som en indian med vit bikini idag. Självförvållat!

Man kan ju tro att jag iallafall är så pass smart så jag håller mig borta från solen idag, men icke sa nicke. Idag blir det solning med Matilda och Johanna. Fast det är nog mera sällskapet jag är ute efter än solen. Men benen är ju faktiskt inte så röda, iaf inte hela benen.. Senare står tvättning på schemat. Har massa tomma kartonger som väntar på att fyllas också. Orka! Men men, det är ju inte så lång tid kvar nu..

Imorgon ska jag på Studentavslutning inne i Örebro.


//Sandra - Aj aj aj, det bultar och det bankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0