For making your mind up

Helgen blev hård, men toppen. Somnade igår vid 21 och sov till 9 idag. 12 timmars non-stop sömn är mycket till och med för mig. Kanske börjar bli gammal? Hur som helst så är Buddy Holly nya innestället!

Jag tog en paus från mitt hem den här helgen, med allt som det innebär (packning och städning) Förstod att jag behövde det när jag lyckats packa ner alla grytvantar (precis som om jag inte ska laga någon mer mat under de här veckorna som är kvar) Därför har hela dagen bestått av packning, städning och tvättning. På onsdag är det nämligen besiktningsdags av lägenheten och det vore ju trevligt om tanten faktiskt kom in i lägenheten och slapp stå i hallen. Tror inte hon nöjer sig med att bara besikta den.

Imorgon blir det en heldag med min älskade Mupp! Längtar!!

På torsdag ska jag iväg och kolla tapeter, efter mycket om och men och mycket tjatande från mig. Först skulle jag inte få nåt tapetserat alls förrän tidigast en månad efter inflyttning eftersom jag flyttar när det är semestertider, inte acceptabelt tyckte jag för jag vägrar bo med en knallröd hall i en månads tid Nu helt plötsligt ska jag få köket renoverat också, något som jag inte sagt ett ord om. Inte helt illa att gå från inget till allt. Det bevisar bara det jag alltid anat: Tjat lönar sig (för det mesta iallafall)

Måste bara tillägga en sak: Jag borde nog sluta skicka sms. Jag borde iallafall sluta skicka sms till fel person. Fast det är ju tur att det iallafall är rätt fel person.


//Sandra -  Det är en liten värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0